W dniach 15.11 – 16.11 w Targach Lublin S.A odbyły się Targi ONA&ON Ślub, Studniówka, Karnawał.
Wydarzenie zgromadziło niemal 100 wystawców. Swoją ofertę zaprezentowali producenci i dystrybutorzy garniturów, sukien ślubnych, obuwia, dodatków, bielizny, wyrobów jubilerskich i biżuterii, a także cukiernie, zespoły muzyczne, barmani, agencje filmowe. Obecni byli również przedstawiciele branży hotelarsko-gastronomicznej, florystycznej, poligraficznej, kosmetyczno-fryzjerskiej, muzycznej, fotograficznej, turystycznej. Zwiedzający mieli także możliwość wybrania auta do ślubu czy na studniówkę spośród samochodów zabytkowych, w stylu retro, limuzyn, aut terenowych a nawet nowojorskich taksówek.
Bogata oferta wystawiennicza, która przyciągnęła narzeczonych oraz przyszłych nowożeńców, została wzbogacona wydarzeniami towarzyszącymi. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się pokazy kolekcji wieczorowych, garniturów i sukien ślubnych. Propozycje stylizacji wieczorowych zaprezentował Butik Internetowy Szafomania.pl oraz Lilade. Z kolei marki Maxima i Lady in White,Kruk, PAWO oraz Giacomo Conti przedstawiły aktualne trendy w męskiej i damskiej modzie ślubnej. W programie wydarzeń towarzyszących znalazły się również pokazy szkół tańca. Szczególną uwagę zwiedzających zwrócił niezmiernie ekspresyjny pokaz tanga argentyńskiego. Także występy zespołów muzycznych, zarówno reprezentujących muzykę rozrywkową jak i klasyczną, zgromadziły liczną publiczność. Specjalnie dla pań przygotowano strefę brafittingu, gdzie pod okiem specjalistek można było dobrać idealnie dopasowaną bieliznę. Panie mogły uczestniczyć jako modelki w pokazie fryzur, skorzystać z bezpłatnego makijażu oraz porad stylistek, fryzjerów i kosmetyczek. Szczególną atrakcją były metamorfozy fotograficzne, w trakcie których uczestnicy dzięki konsultacjom ze stylistami, profesjonalnemu makijażowi i fryzurze mogli zmienić swój wygląd. Zwieńczeniem metamorfozy była profesjonalna sesja zdjęciowa.
Drugiego dnia targów odbyła się Gala Finałowa Plebiscytu Metamorfozy 2015. Pary: Ślubna, Karnawałowa i Studniówkowa zaprezentowały swój nowy image będący efektem wspólnej pracy Eveline Atelier, Dastana, Salonu brafittingu Bardotka, Salonu Beyonce.pl, Jubilera Niewęgłowskiego oraz Face The Dream.
Podczas dwóch dni targowych zwiedzający mogli skorzystać z ofert promocyjnych przygotowanych specjalnie na Targi ONA&ON oraz wziąć udział w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.
Targi ONA&ON odwiedziło 3700 zwiedzających: przyszłych nowożeńców, narzeczonych, osób plujących studniówkę lub bar karnawałowy, jak również wszystkich chcących poznać aktualne trendy w modzie na nadchodzący rok.
Serdecznie dziękujemy za dwa wspólnie spędzone dni podczas Targów ONA&ON.