Karl Lagerfeld uwielbia zaskakiwać. Chociaż ma 82 lata, pracuje na pełnych obrotach i nieustannie bierze na swoje barki kolejne projekty. Był już kalendarz dla marki samochodowej, butelki dietetycznej Coca-Coli, ubrania z wizerunkiem jego kotki Choupette, a teraz przyszła pora na niezwykłą kolekcję pierścionków zaręczynowych, która powstała we współpracy z marką Frederick Goldman.
Pierścionki wykonane są z 18-karatowego białego i żółtego złota oraz platyny. Swoją pierwszą biżuteryjną kolekcję projektant stworzył z myślą o pewnym siebie pokoleniu Millenialsów. Ceny błyskotek zaczynają się od 1000 dolarów, kończąc na 10 tys. dolarów za najdroższe modele. Karla do jej stworzenia zainspirowała architektura jego ulubionego Paryża - szczególnie łuki triumfalne i sklepienia.
Pierścionek musi wyrażać uczucia, to, co mamy w sercu. Musi być symbolem prawdziwego zaangażowania. Powinien być elegancki, ale niezbyt krzykliwy – mówił w jednym z wywiadów 82-letni projektant.
Pierścionki zaręczynowe zaprojektowane przez Karla Lagerfelda ma pojawić się na rynku jesienią tego roku.
Jesteśmy zachwyceni tymi propozycjami i wszystkim propozycjom mówimy wielkie „TAK”!
Źródło:
glamour.pl