Łódź, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie,
W pobliżu: Warszawa, Nowy Sącz, Kraków, Grodzisk Mazowiecki, Pruszków, Żyrardów, Sochaczew, Wieliczka, Radom, Piaseczno, Płock, Tarnów, Zakopane, Piotrków Trybunalski, Rawa Mazowiecka, Pabianice, Siedlce, Limanowa, Ciechanów, Ostrołęka, Łask, Zgierz, Kutno, Krynica-Zdrój, Łowicz, Skierniewice, Rabka-Zdrój
Jeżeli:
..to trafiliście idealnie!
Poznajmy się!
Mam na imię Ania, jestem założycielką i właścicielką Great Event. Ukończyłam certyfikowany kurs „Wedding Planner – Organizator imprez ślubno-weselnych”, prowadzony przez jedną z najbardziej znanych i cenionych Wedding Plannerek w Polsce i za granicą - Katarzynę Gajek.
Realizując swoje marzenia, od wielu lat pracuję z parami młodymi polskimi oraz międzynarodowymi organizując i koordynując ich śluby w Polsce i we Włoszech. Jako konsultant ślubny, pomagam Wam w spełnianiu marzeń o tym idealnym dniu. Moim zadaniem jest działać w taki sposób aby jak najłagodniej przejść z Wami przez ogrom przygotowań, jak również być Dobrą Duszą i wsparciem na Waszej uroczystości.
Great Event czyli Wspaniałe Przyjęcie!
Great Event zajmuje się profesjonalną organizacją ślubów i wesel. Działamy w Polsce oraz za granicą, głównie we Włoszech. Ze względu na miejsce Naszej siedziby najłatwiej jest nas spotkać w Łodzi i Warszawie, ale odbywamy również spotkania on-line. Polecamy Wam tylko sprawdzonych usługodawców, jesteśmy z Wami w stałym kontakcie przez cały okres przygotowań, oferujemy pomoc w negocjowaniu korzystnych warunków w umowach z usługodawcami, a dzięki bardzo dobrej znajomości rynku ślubnego możemy sprostać Waszym największym oczekiwaniom. W naszym zespole obecny jeż również prawnik, który dokładnie analizuje każdą umowę zawieraną przez Was z usługodawcami. Nie pracujemy na jednym sprawdzonym pomyśle, Wasze potrzeby i marzenia są dla nas najważniejsze, dlatego spotykamy się, rozmawiamy na temat całego przedsięwzięcia oraz ustalamy zakres prac (czy jest to usługa kompleksowa czy częściowa).
Usługi:
Koordynacja dnia ślubu i przyjęcia weselnego
Usługa ta skierowana jest nie tylko do par, które wynajmują Wedding Plannera do organizacji uroczystości, ale również do narzeczonych, którzy samodzielnie zajmują się przygotowaniami do ślubu, lecz tego dnia potrzebują opieki profesjonalisty. Konsultant ślubny zdejmuje wszelkie obowiązki z pary młodej, dzięki czemu eliminuje ich stres. To Wedding Planner wykonuje tego dnia setki telefonów, sprawdza czy niczego nie brakuje na sali, rozkłada papeterię i inne dodatki, pilnuje montaży i demontaży oraz zwraca zamówienia do wypożyczalni. Reaguje w nagłych, nieprzewidzianych sytuacjach, dzięki czemu państwo młodzi oraz świadkowie mogą czerpać z tego ważnego dnia ile się da.
Zapraszamy do kontaktu!
Ocena: 5
Nasza kochana Ania zorganizowała nam najpięknieszy i wymarzony ślub w Rzymie🩷 Od samego początku wiedziałam, że dogadamy się z Anią, ponieważ dokładnie słucha i wysyła doskonałe propozycje. Na samym początku nie wiedzieliśmy od czego zacząć i tu z pomocą wkracza Ania, która nam krok po kroku wszystko rozpisała a my wypełnialiśmy już tylko rzeczy z listy. Jest ona osobą dającą ogromne wsparcie i nie wyobrażamy sobie już żadnej imprezy bez Great Event Anna Kwaśniewska 🩷
Ocena: 5
Chciałabym wyrazić naszą ogromną wdzięczność i zadowolenie z pracy Ani, która zorganizowała nam piękny ślub w Toskanii. Każdy aspekt współpracy był na najwyższym poziomie. Anię w szczególności cenię za: 1. Bieżący kontakt: Od samego początku aż do dnia ślubu mogliśmy liczyć na stały kontakt. Ania była zawsze dostępna, gotowa odpowiedzieć na nasze pytania i rozwiać wszelkie wątpliwości. To dawało nam ogromne poczucie bezpieczeństwa. 2. Poszukiwanie miejsc i usługodawców: Nasze marzenia i wymagania dotyczące ślubu były dokładnie wysłuchane i wzięte pod uwagę. Ania znalazła dla nas idealne miejsce i usługodawców, którzy spełnili nasze oczekiwania co do jakości i stylu. 3. Raportowanie postępów pracy: Regularnie otrzymywaliśmy szczegółowe raporty dotyczące postępów prac nad organizacją ślubu. Dzięki temu byliśmy na bieżąco z wszystkimi przygotowaniami i mogliśmy wprowadzać ewentualne poprawki. 4. Kontakt i ustalenia z księdzem: Wszystkie ustalenia z księdzem były przeprowadzone profesjonalnie i bezproblemowo. Dzięki temu ceremonia była piękna i dokładnie taka, jaką sobie wymarzyliśmy. 5. Wszelkie ustalenia z Villą i właścicielką: Ania doskonale dogadywała się z właścicielką Villi, w której odbyła się nasza uroczystość. Wszelkie detale zostały dopracowane, a my mogliśmy cieszyć się bezstresowym przygotowaniem do ślubu. 6. Pomoc przy wyborze menu: Dzięki jej sugestiom i pomocy wybraliśmy menu, które zachwyciło naszych gości. Każdy posiłek był doskonale dobrany i smakował wyśmienicie. 7. Pomoc w zaprojektowaniu wymarzonej papeterii ślubnej: Ania pomogła nam również w zaprojektowaniu naszej wymarzonej papeterii ślubnej. Każdy detal, od zaproszeń po winietki, był dopracowany i odzwierciedlał nasz styl oraz tematykę ślubu. 8. Działanie w sytuacji kryzysowej: W dniu ślubu, kiedy niespodziewanie zaczęło padać podczas ceremonii, Ania wraz z właścicielami Villi zareagowali błyskawicznie. Przenieśliśmy wesele do środka, a cała sytuacja została opanowana w sposób profesjonalny i bezstresowy dla nas i naszych gości. 9. Ogromna wiedza odnośnie prawa i wymaganych dokumentów: Ania posiada ogromną wiedzę dotyczącą prawa i wszystkich wymaganych dokumentów niezbędnych do zorganizowania ślubu kościelnego we Włoszech. Dzięki niej proces ten przebiegł sprawnie, szybko i bezproblemowo. 10. Atmosfera współpracy: Podczas całego procesu organizacji czułam się, jakbym planowała ślub z przyjaciółką, a nie z obcą osobą. Jej ciepłe podejście, zrozumienie i wsparcie były nieocenione. Dzięki niej nasz ślub był nie tylko piękny, ale i bezstresowy. Serdecznie polecamy współpracę z Anią każdej parze, która marzy o perfekcyjnie zorganizowanej uroczystości w Polsce lub we Włoszech!
Ocena: 5
Bardzo polecam współpracę z Panią Anią, bo tylko dzięki jej profesjonalizmowi i determinacji udało się zorganizować ślub o jakim marzyliśmy! A nie było to łatwe, bo był to ślub konkordatowy we Włoszech przygotowany w jedynie dwa miesiące! Pani Ania na bieżąco pomogła nam i przekazywała wszytkie informacje, dzięki niej wiedzieliśmy co i kiedy musimy załatwić oraz wytrwale działa nawet wtedy kiedy pojawiały się nieoczekiwane przeszkody. Jeszcze raz bardzo dziękuję i polecam. ♥️
Ocena: 5
Z całego serca polecamy Panią Anię! Mieliśmy dosyć szalony pomysł zorganizowania ślubu w niecałe 3 tygodnie. Baliśmy się nawet pytać kogoś o pomoc w obawie, że wedding planerki będą pukaly się w głowę, że tak krótki czas jest nierealny. Pani Ania już po pierwszym telefonie wyraziła entuzjazm i chęć pomocy. Każdego dnia na bieżąco pisała wiadomość co udało się załatwić, jakie są dalsze kroki. Odpisywała w ciągu kilku minut, co dawalo nam ogromny spokój psychiczny. Ceremonia wyglądała dokładnie tak, jak o tym marzylismy. Gdyby nie Pani Ania nie spełnilibysmy swojego marzenia. Polecam z całego serca!
Ocena: 5
Bardzo polecam panią Anię na organizację dekoracji ślubnej oraz jako koordynatorkę wesela! Pomimo przeszkód powstających ze strony managementu naszej sali weselnej potrafiła zachować zimną krew i cierpliwość, stając na głowie żeby dopiąć wszystko na ostatni guzik. Z panią Anią jest bardzo dobry kontakt o każdej porze dnia, jest kreatywna, a jej dekoracje chwalili wszyscy goście weselni. Z całego serca zachęcam do współpracy z Great Event i dziękujemy jeszcze raz za współpracę!
Ocena: 5
Pani Ania jest niesamowicie kompetentną, zorganizowaną i pomocną osobą - dzięki jej wsparciu nasze wesele się odbyło i wyglądało cudownie ♥. P. Ania pomijając standardową listę swoich zadań, z których wywiązywała się świetnie, zrealizowała w pełni moją wizję wesela, pomagała nam w komunikacji z problematyczną salą, rozwiązywała wszelkie nagłe sytuacje kryzysowe, była z nami w ciągłym kontakcie. Polecam jej usługi z całego serca - korzystaliśmy z koordynacji dnia ślubu i dekorowania :). Jeszcze raz dziękujemy Pani Aniu!
Ocena: 5
Serdecznie polecam! Pani Ania jest osobą profesjonalna, pamiętająca o każdym najmniejszym szczególe. Trzyma rękę na pulsie, niczym się nie trzeba martwić bo ona zawsze pomoże. Odnajduje się w każdej sytuacji i sprawia, ze praca z nią jest samą radością :) każdemu polecam takie wsparcie i zaangażowanie
Ocena: 5
Polecam Anię! Jako Wedding Planerka spisała się znakomicie, była z nami od samego poczatku, pomagała nam wybrać sale, kupić suknie czy nawet znaleźć wymarzone czcionki na zaproszeniach :) Ania była z nami również w dniu ślubu, dbając aby wszystko było dopięte na ostatni guzik, dzięki czemu my nie musieliśmy się martwić absolutnie o nic :)
Ocena: 5
Polecamy Anię do wsparcia w tak ważnym dla Nas dniu! Great Event na naszym weselu odpowiadało za dekorację w strefie chill oraz ściankę balonową do zdjęć, pięknie wykorzystała dostarczone dekoracje, dzięki czemu wielu gości chętnie robiło sobie na niej pamiątkowe zdjęcia (super wykorzystany dostarczomy ledon miłość z Przybij fotkę). Ania super dogaduje się z pozostałymi usługodawcami, nie boi się szukać rozwiązań gdy wymaga tego sytuacja (gdy florystka nawaliła z dostarczeniem helu i jej własnym dekoracjami). Uśmiechnięta, miła i rozładowuje każdy stres przed ślubem. Polecam i gdybym 2 raz robila tego typu imprezę skorzystałabym ponownie z usług! Miłego dnia Great Event!
Ocena: 5
Współpraca z Panią Anią i efekty tej współpracy przerosły nasze najśmielsze oczekiwania! Ślub był przepiękny, wesele bajkowe, a wspomnienia pozostaną z nami na zawsze. Wszystko zaplanowane i wykonane perfekcyjnie w bardzo życzliwej atmosferze. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy ❤️
Tagi: Łódź, Oprawa, Konsultant ślubny