Zapytanie
510... telefon

Restauracja & Hotel Czerwionka - Biały Dom

ul. Parkowa 4, Czerwionka, Śląskie,

W pobliżu: Tychy, Gliwice, Rybnik, Zabrze, Ruda Śląska, Żory, Orzesze, Knurów, Mikołów, Bełk, Stanowice, Wodzisław Śląski, Łaziska Górne, Dębieńsko, Ornontowice

510... telefon
Wyświetleń: 50970

Średnia ocena: 5 z 74 głosów

Zobacz opinie

Liczba gości

od 30 do 400

Restauracja & Hotel Czerwionka - Biały Dom - idealny na wesele i przyjęcia okolicznościowe

Biały Dom to idealne miejsce na różnego rodzaju przyjęcia okolicznościowe. Oferujemy Państwu profesjonalnie przygotowaną salę, pięknie udekorowaną, utrzymaną w eleganckim klimacie. Gwarantujemy Państwu kameralną atmosferę w otoczeniu stylowych wnętrz. Dzięki doświadczeniu Naszych kucharzy, serwowane przez Nas dania są na najwyższym poziomie i zadowolą najbardziej wymagające gusta.

Każdą uroczystość z pewnością wyjątkową uczyni również wiele z naszych proponowanych atrakcji, takich jak: stół wiejsk , kusząca fontanna czekoladowa otoczona smakowitymi dodatkami, płonący udziec, wystrzałowy pokaz sztucznych ogni, czy utalentowany i niekonwencjonalny barman, który z pewnością odkryje przed Państwem nowe oblicze świata alkoholi.

Nasza obiekt dysponuje 5 przestronnymi, niezależnymi oraz klimatyzowanymi salami. Wedle życzeń Gości, sale można ustawiać w różnej konfiguracji. Łącznie w obiekcie pomieścić możemy do 400 osób. Oryginalne i luksusowe wnętrza oraz profesjonalna obsługa zapewniają niezapomniane wrażenia Gościom korzystającym z naszych usług.

W zależności od potrzeb, do Państwa dyspozycji oddajemy następujące sale:

* SALA LUSTRZANA - z bogato wyposażonym barkiem dla koneserów trunków całego świata, składa się z dwóch sal, na których można pomieścić do 150 osób. Idealnie nadaje się na uroczystości weselne a także wszelkiego rodzaju przyjęcia okolicznościowe.

* SALA BANKIETOWA - charakteryzuje się przestrzennym wnętrzem, posiada wyjście na malowniczy teras z widokiem na przyległy park, przeznaczona głównie do organizacji weseli bankietów. Sala ta dysponuje miejscami dla 85 osób.

* SALA GÓRNA - przestronna, a zarazem przytulna, z wyjściem na balkon. Można pomieścić w niej do 100 osób na wszelkiego rodzaju bankietach, weselach i przyjęciach okolicznościowych. Charakteryzuje się oryginalnym wystrojem wkomponowanym w styl architektoniczny budynku.

* SALA KRYSZTAŁOWA - nowoczesna sala restauracyjna na imprezy do 60 osób

* SALA VIP – dyskretna, z niezależną klimatyzacją, z wyjściem na balkon, przeznaczona dla 20 osób, idealna do spotkań rodzinnych lub biznesowych.

• Noclegi

Wasze opinie

L Lidia 2020-10-27 02:42:34

Ocena: 5

Piękne miejsce idealne na wesele. Cudowne sale, w kryształowej odbyło się moje wesele i nie mogłabym sobie wymarzyć lepszego miejsca.

K Kinga 2020-09-28 21:47:40

Moja siostra miała wesele w sali tego hotelu i muszę przyznać, że było to najlepsze wesele na jakim byłam. Piękne sale, które łatwo udekorować wedle uznania i świetny kontakt z właścicielami.

K Kamila 2020-09-13 21:21:52

Ocena: 5

W te wakacje w sali bankietowej Hotelu Biały odbyło się moje wesele, wybrałam tę salę, bo miałam dość skromną ilość gości a sama sala mnie oczarowała i była idealna do spełnienia mojej wizji jej wystroju. Wszystko było tak jak to sobie wymarzyłam, poza tym warto podkreślić, że akustyka i jedzenie też były idealne.

M Maria 2020-08-17 12:12:41

Wesele 15.08.2020 rewelacyjne , w opinii wszystkich gości jedzenie wyśmienite pięknie podane , udziec wieprzowy podany przez szefa kuchni delicje.Opieka menegera na 5. A sala bajka czuliśmy się jak w pałacu bardzo klimatyczna , fotograf chwalił jej oświetlenie. Ogromnie dziękujemy i polecamy.

I Ismena 2020-03-17 16:35:38

Ocena: 5

Jeśli szukacie naprawdę fajnej sali weselne, to ja bardzo serdecznie polecam Restaurację Hotel Biały Dom w Czerwionka-Leszczyny. Fajny klimat i bardzo dobre jedzenie.

K Karolina 2020-03-04 18:03:15

Wybraliśmy tę salę, ponieważ bardzo spodobał nam się jej wystój. Nie żałujemy, nasze wesele było przepiękne.

W Wiktoria 2020-02-23 13:43:33

Ocena: 5

Mieliśmy wesele na 300 osób, więc baliśmy się, że nie znajdziemy takiej sali, która nas wszystkich pomieści. Na szczęście odkryliśmy Restaurację Hotel Biały Dom i była przepiekna zabawa tutaj.

I Ira 2020-02-19 06:33:45

Super miejsce, moja siostra miała ślub jak z bajki. Sala był a przepiękna, akustyka rewelacyjna i pyszne jedzenie. Chętnie przeżyłabym ten dzień raz jeszcze.

B Bernadeta 2020-02-09 15:13:22

Ocena: 5

Zgadzam się ze wszystkimi pozytywnymi opiniami tutaj. Nie wiem nawet, co mogłabym dodać. Sala piękna, wesele idealnie mi się udało. Polecam to miejsce!

H Halina 2020-02-06 06:37:01

Byłam tu na weselu swojej kuzynki. Mam rewelacyjne wspomnienia, bardzo nam się podobało. Jedzenie było pyszne, odpowiednia ilość miejsca do tańczenia - my byliśmy do rana.

Tagi: Czerwionka, Lokale weselne, Domy weselne, Wesele i Ślub w Plenerze, Eleganckie Wesele, Wesele z Noclegiem, Obiady Weselne